Brod za krstarenje "Serenade of the Seas"

© Photo: Royal Caribbean Cruises Ltd.

Galerija slika

Činjenice

Objekt Brod za krstarenje "Serenade of the Seas"
Mjesto Papenburg, Njemačka
godina 2003
Područje primjene Transport

Podrobni opis

Čista pitka voda daleko na pučini mora

Oni su najveći brodovi za krstarenje ikad sagrađeni u Njemačkoj i postavljaju nove standarde za godišnji odmor na moru: četiri putnička broda klase Radiance, porinuta u brodogradilištu Meyer u Papenburgu, čine dio flote Royal Caribbean International, najvećeg branda na svijetu u toj branši.

Jedan od plutajućih luksuznih hotela je brod za krstarenje "Serenade of the Seas", pušten u promet 2003. godine. "Stakleni" i futuristički izgled obavija ga aurom glamura. Glavni restoran kroz staklenu prednju stranu pruža predivan pogled na široko more. Daljnjih 16 barova, klubova i salona zadovoljavaju sve ukuse. O 2500 putnika se brine posada od 850 ljudi. Royal Caribbean primjenjuje visoke standarde sigurnosti i komfora u skladu sa svojim brandom.

Luksuzno putovanje zahvaljujući sustavu Profipress

Na primjer, gosti na brodu za krstarenje sa četiri zvjezdice dnevno su opskrbljeni sa više od 1.5 milijuna litara pitke vode. Tih 600 litara po putniku ne "konzumiraju" se u mnogim barovima i restoranima, nego u sauni s bazenom i parnom kupelji, kao i u još dva bazena na plaubi. Vodu pripremaju dva isparivača i postrojenje za reverznu osmozu. Dotok i razdioba vode vrše se kroz cjevovodni sustav Profipress.

Posebno obilježje sustava Profipress je tehnika "hladnog" izvođenja press spojeva. Njene prednosti se pokazuju u skučenom raspoloživom prostoru unutar broda: montaža "press" spojeva je brza, a oni su posebno sigurni zahvaljući patentiranom tehničkom rješenju SC-Contur. Pored toga, pri montaži se ne stvaraju ni vrućina, niti iskrenje, kao što je inače slučaj kod zavarenih spojeva koji se primijenjuju za velike dimenzije cijevi. Ovaj sigurnosni aspekt odlučujući je posebno kad se radi o eventualnim popravcima daleko na pučini mora.

Cjevovodni sustavi za radni zrak i grijanje također su izvedeni pomoću sustava Profipress – što sveukupno čini 150 kilometara cijevi. Ušteda vremena izvođenjem hladnih press spojeva umjesto zavarivanja ili lemljenja također je bila korisna u postizanju zadanih kratkih vremenskih rokova pri gradnji broda.